2010. augusztus 12., csütörtök

Ha nincs miből

Elég bénán állunk anyagilag, a szabi alatt ebédet sem kapunk, így aztán abból főzünk amink van. Így esett meg, hogy két szelet húsból kellett valami tartalmasat készíteni.
Fóliás husi lett.

Mindenkinek személy szerint egy husija volt, amit befűszerezve egy darab fóliára tettem. Rápakoltam a hűtőben talált dolgokat. Az enyémen só, bors, fokhagyma, bazsalikom volt, paradicsomszeletek és sajt.
A páromnak só, bors, paprika, piros arany, szeletelt paprika és a maradék 2.5 szelet bacon szalonna, meg sajt.
A fóliákat becsomagoltam és bevágtam a sütőbe. Azt nem kell tudni senkinek, hogy véletlen a grillsütőt kapcsoltam be, és nem abban volt a hús. :)

Úgyhogy kis késéssel, de megsült a husi, ráolvadt a sajt, kis szaftot is engedett és egy szelet kenyérrel finoman meg lehetett enni.
Nagy előnye, hogy hamar megvan, nem koszolsz vele sokat, hiszen egy eldobható fólia kell csak hozzá, kis mennyiségen is tökéletesen előállítható, és bármi felhasználható hozzá, amit otthon lelsz.
Maradék sonka, zöldség, mártás? Minden jöhet.
Ha netán még van két egész krumplid is amit mellé teszel, totálisan kész egytálételt kapsz minden faxni nélkül.

Sajnos saját fotóval nem rendelkezem, a nagy sietségben elfelejtettem fotózni.

Nincsenek megjegyzések: